• Tel: 066-079-92-04
  • Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ГоловнаНовиниОзнаки порушення зору у дітей.

 Характерні ознаки прихованих проблемщо можуть бути пов’язані із розладом зору та сприйняття.

 

Дитина:

 

Закриваєчи покриває однеоко.

Мружиться.

Дивиться з-під лоба чи задерши голову догори.

Тре очі руками.

Відчуває складність в баченні предметів на відстані (прикладлітак в небіпташкарекламні щитиповітряні кульки).

Дивиться боком чи нахиляє голову в сторону плеча при читанніписьміперегляді ТВ.

Всіляко уникає читання.

Часто кліпає.

Періодично має почервонілі очі.

Дитина полюбляє слухатиколи їй читають та самостійно відмовляється читати.

Нахиляєнизько голову при читанніпідходить близько до ТВ.

Приймає викривлене положення тіла при письмі.

Веде головоюколи читаєчи постійно змінює кут зору.

Плутає буквичи словапереписує з дошки незрозумілі та дивні слова.

Міняє букви чи слова місцями ніби читає здогадками).

Бігає очима по текстушукає місце читання.

Двічі перечитуєпропускає словаповторюється.

Втрачає направленість читаннягубиться в тексті.

Не може читати«про себе»читає тільки вслух.

Читає повільноз напругою.

Постійно використовує свій палецьв якостііндикатора (читає з пальцем).

Скаржиться на розмитісь та мутність.

Скаржиться на скакаючі буквиабо тещо рядки розбігаються.

Погано засвоює чи нерозуміє прочитанене запам’ятовує прочитаний текст.

Дитина не пам’ятаєпро що читаламає погану довгострокову пам’ять.

Має проблеми з друкоммалюванням.

Пише сумліннообережноале надто повільно.

Пише з натискомніби потовщуючи лінію письма чорнилами для кращого бачення.

Надає перевагу товстому перу фломастера чи ручки.

Не помічає ліній в зошитіпише попри нихвиходить з рядка чи клітинки.

Має крупний почерк чи надто мілкий.

Грубо і незріло утримує в руках ручку чи олівець..

Постійно помиляється.

Швидко втомлюється при навчанні чи заняттях.

Має складність в переписуванні з дошки в зошитвитрачає багато часуроздивляється.

Має складність в розпізнаванні слів.

Володіє поганим та мізерним словарним запасом.

Має труднощі з памяттю.

Не любитьтауникає задач та головоломокмозаїкпазлів та логічних задач.

Запам’ятовує краще тещо побачитьніж тещо прочитує.

Звертає увагу на великі об’єктизалишаючи без уваги дрібні.

Відповідає краще в устній формініж в письмовій.

Знаючи добре тему урокане складає контрольні завданняне встигаєпомиляється.

Знижена концентрація увагивтрата інтересунезосередженість.

Має погану координаціючасто шпортаєтьсяне помічає ямки на дорозібордюриб’ється об одвіркидеревагілкипадає з велосипеданатикається на пішоходів та ін..

Має хаотичні некоординовані рухине може спіймати м’ячаволанчик (ловить невчасно).

Має складність при роботі з ножицямита невеликими ручними інструментами не полюбляє конструкторимозаїкивишивкубісер та ін).

Не полюбляє таухиляється від занять спортом.

Дитині складно спіймати чи відбити м’яча.

Має сповільненузаторможену реакцію.

 

  Ці симптоми є відправним пунктом зверення уваги на стан зорової системи дитини та вчасної і адекватної її корекції.

  В час проникнення комп’ютеризації та різноманітних гаджетів в життя наших малюківмало хто з батьків надає повноцінну увагу органу зоруякий не готовий зносити без тих чи інших відхилень таку потужну нагрузкуяка на нього випала.

 Навчальні шкільні програмидодаткові гурткипотребують стійкості та витривалостіа ці функції здебільшого повязані з органом зорувсе навчання ми сприймаємо через зірТому фукції органа зору дитини мають бути на високому рівніЦе і висока гострота зоруактивна  стійка акомодація та хороші показники конвергенціївідсутність прихованої косоокості та інших патологічних станів.

 

 

Для дітей з порушенням зору в нашому центрі існують навчальні програмиякі розробляються індивідуально потребам кожного пацієнта.

Основні та необхідні візуальні навички включені в усі програми лікуваннятакож доповнюються конкретними тренувальними міроприємствамипризначеними для різних потреб.

 

Успіх лікувальних програм залежить головним чином від пацієнта та його сумліннябажання займатисяа також сумлінності батьків допомогти своїй дитині відновити зір.

 

Рекомендації після тренувальних програмтривалість  занять та свідоме зусилля при проведенні домашніх вправ діти повинні дотримуватися згідно вказівок лікаря.

 

Разом ми досягнем успіху.

 

 

 Лікар-офтальмолог центру «Візус-кідс» Сухарєва Ірина Степанівна.

Графік роботи

Понеділок: 09:00-20:00
Вівторок: 09:00-20:00
Середа: 09:00-20:00
Четвер: 09:00-20:00
П'ятниця: 09:00-20:00
Субота: 09:00-18:00
Неділя: Вихідний

Контакти

  • 066-079-92-04
    0342-73-54-96
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • м.Івано-Франківськ,
    вул. Чорновола 101
  • Ми в соціальних мережах: http://
  • Подивитись на карті
050-373-96-53

Статистика

На сайті 54 гостей та відсутні користувачі