• Tel: 066-079-92-04
  • Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ГоловнаНовини

 

 

 

                         Батьки, зверніть увагу!

 

Звертаємо Вашу увагу та наводимо список характерної поведінки дітей та особливостей у їхньому навчанні. Якщо Ви відмітили хоча б 3-4 пункти з цього списку, то Ваша дитина потребує обов’язкового розширеного обстеження та нагляду офтальмолога, навіть якщо гострота зору при попередньому обстеженні склала 100% кожним оком.

 

 Характерні ознаки прихованих проблем, що можуть бути пов’язані із розладом зору та сприйняття.

 

 

 

Дитина:

 

Закриваєчи покриває однеоко.

Мружиться.

Дивиться з-під лоба чи задерши голову догори.

Тре очі руками.

Відчуває складність в баченні предметів на відстані (приклад: літак в небі, пташка, рекламні щити, повітряні кульки).

Дивиться боком чи нахиляє голову в сторону плеча при читанні, письмі, перегляді ТВ.

Всіляко уникає читання.

Часто кліпає.

Періодично має почервонілі очі.

Дитина полюбляє слухати, коли їй читають та самостійно відмовляється читати.

Нахиляєнизько голову при читанні, підходить близько до ТВ.

Приймає викривлене положення тіла при письмі.

Веде головою, коли читає, чи постійно змінює кут зору.

Плутає буквичи слова, переписує з дошки незрозумілі та дивні слова.

Міняє букви чи слова місцями ( ніби читає здогадками).

Бігає очима по тексту, шукає місце читання.

Двічі перечитує, пропускає слова, повторюється.

Втрачає направленість читання, губиться в тексті.

Не може читати«про себе», читає тільки вслух.

Читає повільно, з напругою.

Постійно використовує свій палець, в якостііндикатора (читає з пальцем).

Скаржиться на розмитісь та мутність.

Скаржиться на скакаючі букви, або те, що рядки розбігаються.

Погано засвоює чи нерозуміє прочитане, не запам’ятовує прочитаний текст.

Дитина не пам’ятає, про що читала, має погану довгострокову пам’ять.

Має проблеми з друком, малюванням.

Пише сумлінно, обережно, але надто повільно.

Пише з натиском, ніби потовщуючи лінію письма чорнилами для кращого бачення.

Надає перевагу товстому перу фломастера чи ручки.

Не помічає ліній в зошиті, пише попри них, виходить з рядка чи клітинки.

Має крупний почерк чи надто мілкий.

Грубо і незріло утримує в руках ручку чи олівець..

Постійно помиляється.

Швидко втомлюється при навчанні чи заняттях.

Має складність в переписуванні з дошки в зошит, витрачає багато часу, роздивляється.

Має складність в розпізнаванні слів.

Володіє поганим та мізерним словарним запасом.

Має труднощі з памяттю.

Не любитьтауникає задач та головоломок, мозаїк, пазлів та логічних задач.

Запам’ятовує краще те, що побачить, ніж те, що прочитує.

Звертає увагу на великі об’єкти, залишаючи без уваги дрібні.

Відповідає краще в устній формі, ніж в письмовій.

Знаючи добре тему урока, не складає контрольні завдання, не встигає, помиляється.

Знижена концентрація уваги, втрата інтересу, незосередженість.

Має погану координацію, часто шпортається, не помічає ямки на дорозі, бордюри, б’ється об одвірки, дерева, гілки, падає з велосипеда, натикається на пішоходів та ін..

Має хаотичні некоординовані рухи, не може спіймати м’яча, воланчик (ловить невчасно).

Має складність при роботі з ножицямита невеликими ручними інструментами ( не полюбляє конструктори, мозаїки, вишивку, бісер та ін).

Не полюбляє таухиляється від занять спортом.

Дитині складно спіймати чи відбити м’яча.

Має сповільнену, заторможену реакцію.

 

  Ці симптоми є відправним пунктом зверення уваги на стан зорової системи дитини та вчасної і адекватної її корекції.

  В час проникнення комп’ютеризації та різноманітних гаджетів в життя наших малюків, мало хто з батьків надає повноцінну увагу органу зору, який не готовий зносити без тих чи інших відхилень таку потужну нагрузку, яка на нього випала.

 Навчальні шкільні програми, додаткові гуртки, потребують стійкості та витривалості, а ці функції здебільшого повязані з органом зору: все навчання ми сприймаємо через зір. Тому фукції органа зору дитини мають бути на високому рівні. Це і висока гострота зору, активна  стійка акомодація та хороші показники конвергенції, відсутність прихованої косоокості та інших патологічних станів.

 

 

Для дітей з порушенням зору в нашому центрі існують навчальні програми, які розробляються індивідуально потребам кожного пацієнта.

Основні та необхідні візуальні навички включені в усі програми лікування, також доповнюються конкретними тренувальними міроприємствами, призначеними для різних потреб.

 

Успіх лікувальних програм залежить головним чином від пацієнта та його сумління, бажання займатися, а також сумлінності батьків допомогти своїй дитині відновити зір.

 

Рекомендації після тренувальних програм, тривалість  занять та свідоме зусилля при проведенні домашніх вправ діти повинні дотримуватися згідно вказівок лікаря.

 

Разом ми досягнем успіху.

 

 

 Лікар-офтальмолог центру «Візус-кідс» Сухарєва Ірина Степанівна.

 

 

Графік роботи

Понеділок: 09:00-20:00
Вівторок: 09:00-20:00
Середа: 09:00-20:00
Четвер: 09:00-20:00
П'ятниця: 09:00-20:00
Субота: 09:00-18:00
Неділя: Вихідний

Контакти

  • 066-079-92-04
    0342-73-54-96
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • м.Івано-Франківськ,
    вул. Чорновола 101
  • Ми в соціальних мережах: http://vk.com/club43782045
  • Подивитись на карті
050-373-96-53

Статистика

На сайті 45 гостей та 25 учасників